Yaman Merveanl cinsiyeti 12 de belli oldu 1 ay bekledim iyice kesinlesince cinsiyet basladim bida almaya yavas yavas iyikide son ana bırakmamışım bu sicaklarda cok zor olucaktı 🙂
Merveanl Yaman bana da tahmini bir cinsiyet söyledi hem doktorum hemde ikili tarama testi yapan doktorum ama yine de emin değilim birdahaki ay insallah netleşir bizimde 🙏🏻🙏🏻🥰
Mihrimah41 Merveanl canım sen yavaş yavaş başla. Zaten fiyatlar çok artmış. Bir iki at kenara birden alınca zorlayabiliyo.
Marazin_annesi Merveanl ben 28.haftamda başladım beşik hariç herşeyi tastamam ogluşumun 💞😊 31.1iz geriye doğum zamanını beklemek kaldi,🙈🤭
Zuhraa Merveanl bende 29 haftada almaya başlamıştım canım daha çok erken 12 hafta bence tabi sana kalmış yine
Cnsbll Merveanl ben öğrendiğim zaman baslamiştim.6.ayda herseyi bitirdim.kolay oldu.zaten herseyı internetten almiştim
Srhtzlyh Merveanl kuzum bizde 13+3 olduk ben 4. aydan sonra başlıycam nasipse. İlk önce araba beşik gibi ağır masraflı olanları alıcam daha sonrada elime para geçtikçe diğer ihtiyaçları tamamlıycam doğuma kadar😊
ecembugra53 Merveanl benimde hersey hazır oda düzenlemesi var çamaşırlar yıkanıp düzenlenecek işte onlar kaldı 😊 omlarında 30. Haftamda yapıcam 😊
Meryemmemis Merveanl detaylı ultrasonda cinsiyete net karar verince başladım alışverişe 25+3 um bitti bile😂🙈