Benimde oldu kanamam özelde iki de gittim biri asla bırakma dedi DHA önce gebelik zehirlenmesi geçirdim ondan bırakma dedi diğer dr bırak ilk 3 ay gebelik zehirlenmesi olma dedi bırakmadım tekrar kanamam yoğunlaşınca bıraktım çok şükür kanamam durdu 1.5 ay sonra 4. Ayda tekrar başladım