2 gün önce hafif kahve lekelenmem oldu coraspirin 300 mg ve progesteron hamilelik başından beri kullanıyorum. Lekelenmem olduğu gün doktoruma özellikle sordum coraspirini içmedim bugün diye doktorum da içmeye devam et dedi önceki gebeliğimde kalbi durmuştu ama pıhtılaşma vs çıkmadı ben de içmeye devam ediyorum. Özeldeki doktorum da kanama olursa bırak hemen demişti kafam karışık yani😊