Dmrasln senin ve bebeğin için sağlıklı olan hangisi ise o olsun. Ama merak etme doğum şekli ne olursa olsun insana bi cesaret geliyo o anda
ben enerji olayına inanıyorum. İyi şeyler düşün iyi olsun hep. Sancılıyken duşa girdiğimde hep konuştum kızımla sağlıkla çabucak üzmeden gelceksin diye. Benm doğumun 6 saat falan sürdü yani. Kısa sürdü, hatta ikinci bebek doğumu gibi dediler
o yüzden hep iyi düşün iyi şeyleri çağır