zeynepcelikss ben de korkuyorum. O süreci yaşamak istemiyorum🙄 Bazen kınıyorlar ama bu ben ve vücudumla alakalı. Sonuçta doğum uzun bi süreç ve başında en iyi doktor da olsa aslında kimsenin bişi yaptığı yok. Sen doğuruyorsun. Doktorla tarih kararlaştırıp sezeryana gitmicem, bebeğin kendi gelmesini beklicem. Belki çok kolay o meryem ana kadınlardan biriyimdir😂 Ve şak diye doğururum, kendime de bi şans vericem ama baktım zorlanıyorum sezaryan isticem♥️