baharclk merhaba canim. Bn 24 gun once normal dogum yaptim kesisiz. Hic dikisim yok. Agrim sizim hic biseyim olmadi. Normal hayatima devam ettim. 4 ncu gun falan ev sil supur yaptim. 3 cm aciklikla gttm. Suni sanci aldim. 5 cm oldgnda sancilarim basladi. 1de sancim basladi. 4 te dogum yaptim. 3700 dogurdum. Hersey doktorda bitiyor. Doktr mudahele bile etmedi. Ikinma hissin geldiginde ikiniyorsun kuvvetli. Bebegin basi geldiginde derin derin nefes alicaksin ikinmicaksin, yirtilma olmasin diye. Sen nefes alirken bebek kendi kendine cikiyor zaten