-gyns- özel bişey yok.gebelikte Bol bol hareket egzersiz. Doğum da da sancı gelikçe çömelip ıkındım gidince yürüdüm sıcak şeyler içtim. Secde pozisyonunda durdum bide bebek iyice yerleşsin diye. Duş aldım sancı geldikçe duş da ıkındım eşim sırtıma masaj yaptı bu kadar. Çok şükür rabbime. Korktu stres de 0 olacak. Heyecan vardı hep korku stres diye bişey yoktu🤗