Ftma4 Ahh kalbimde derin bi yara benimde canım çok iyi anlıyorum seni 😔
3yılda 2kayıp verdim şimdi tedavi sürecindeyim benim rahatsızlıklarım bitmezken şimdi eşimde de problem olabilirmiş, hiç bi yere sığmaz oldum herkesin kucağı doldu bi ben kalmışım gibi hissediyorum, anne bebek görünce arkadaşımın akrabamın bebeğini sevince ağlayınca anneye bakmaları içimi dağlıyor. Artık bebeğim olsun o benim herşeyim olsun istiyorum.
Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz inşallah, hayırlısı diyorum Rabbim nasipte varsa verir diyorum 😔🙏🏻