Ftma4 canim cok iyi anliyorum 5 yil bekledim artik psikolojim bozulmustu psikolojik destek almaya karar vermistim ki 5 yil sonra hamile oldugumu ogrendim eger Allah nasip ederse insallah. Her ay adet olup agliyordum ama gordum ki kismetten öte yol yokmus. Nolur umudunu yitirme, bu yol zor ve çetrefilli çekmeyen anlamaz. Sağlikli, hayirli, uzun omurlu bir evlat icin dua et sakin ama sakin nolursa olsun yeter ki hamile kalayim diye dua etme. Sabret, emin ol gun gelecek pozitifi gordugune inanamayacaksin. Dualarim seninle🙏