Merhabalar,
5 haftaligiz ama önceki gün birden kan geldi. Iki doktor dolastim ikiside ayni seyi söyledi. Kese saglam ama rahimde kan cok fazla. Dünden beri yatiyorum ama arada hic bisey yok, bazen ani bir seferlik pembe kan, bazen kahverengi pütürlü birsey. Beklemekten baska carem yok. Böyle seyler yasayan anneler tecrübeleriniz neler?