Mervehty postunuz içimi ısıttı, ki buranın samimiyetini sevmememe rağmen, rabbim tamamına erdirsin inşallah, eşinize gelince yaptıkları etik değil ama herkesin 2.şansa ihtiyaca var, siz eşinizi sevdiğiniz için geri dönmüşsünüz, allah verir gönlünüze göre, babalık duygusunu da yaşamaması normal şimdi, ben bile 37+2 yim gelip gidiyorum bazen his konusunda, eşim baştan beri ilgili gibi ama o duyguya girmediğinin farkındayım hevesi kırılmasın diye anlamıyor gibi yapıyorum, elinde değil biliyorum çünkü ama doğunca benden bile fazla sevecek farkındayım, sizin de öyle olacaktır emin olabilirsiniz, yılların vermiş olduğu yorgunlukta var üstünde.