Mervehty iki insan yuva kurduktan sonra allahın izni ile herşey olur. Seni çok iyi anlıyorum. Bende 22 yaşında 4 yıllık evliyim.
bazen hata mı yaptım derken bazen iyiki dediğini, bazen nereye döneceğini şaşırdığını, kendini eksik hissettiğini, yeri gelip kendi yaşından küçüklerden evliliği daha az olanlardan tavsiye dahi alıp denediğini anlayabiliyorum. İnan boşver aşkı , birbirine saygı duymak, şefkat göstermek sevmek dünyada yaşanacak en fırtınalı aşktan daha uzun sürer.
allahım daim etsin hikayeni okuyunca inan gözlerim doldu çok sevindim
arada burada haberlerinide bekliyorum