selin4141 emine0707 her gittiğimde detaylı olarak ultrasondan suyuma bakıyor şükür bir sıkıntı olmadı nedeni belli olmayan su fazlalığı diye geçiyormus doğuma kadar umarım kontrol altına alınır zaten aşırı fazla yatış gerektirecek durumda değilmiş
emine0707 selin4141 benimde öyle suyum çok geliyor ama sancı yapıyormuş doguma kadar çekeceğim ilaç kullaniyor musun bana magnirom tablet verdiler o da ben sanci cekmek istemiyorum deyince zorla aldim
Hashasim2020 Benim 2 aydır öyle geliyor bebeğin suyu iyi idrar temşz alttan baktı mantar enfeksiyonu çıktı 4 tane fitil kullandım işe yaramadı hala aynı