YenidenAnneOlmak Nergisim09 ben bugün başladım Dr sabah akşam vajinal olarak verdi. Vakit öğle olmuştu başlayayım mı yoksa akşam mı başlayayım dedim. Şimdi yapın bir de akşam yapın dedi. Ama benim kanamam olduğu için arasının yakın olmasını önemsememiş olabilir.
Ezgi_3434 Nergisim09 arayı açın sabah 11 öğlen 11 olabilir yada kaçta uyuyorsanız ona göre ayarlayın etkisinide hissetmemiş olursunuz
Yaseminelif Nergisim09 🙂 canım ne zararı ben bir keresinde 1 gün içinde hem iğnesini hem hap olanı iki doz almak zorunda kalmıştım sen gene saat dilimini uzaklaştır ve merak etme
Zelissss En normali 6 saat ama fırsatın olmazsa daha geç Aralık’larda kullanabilirsin tabi bu seferlik bişey olmaz gene de dikkat et