ilseng ovulasyon testi yaptim ayni zaman da bu ay yumurtlama takibi yaptik solda 18 mm Gecen aydan kalan yumurta vardi bide 12 mm dominant yumurta vardi adetimin 17 ci gunu sagda da 18 mm folekul var Ama soldakilar kayb olmus dedi ya catladi yada dollenme ye Hazir boyuta gelmeden kayb oldu 🤦🏼♀️Bu ay cok siki idrar yolu enfeksiyonlari icin tedavi aldim antibiyotikler igneler fitiller falan bakalim ise yaradimi 🙏