Minikmucize9191 korkma canım 30 dan sonra düzeliyor herkes öyle demiş öyle de oldu benimki de seninki de olacak inşallah benim de psikolojim bozuldu netten araştırdım kafayı yiyecektim seni çok iyi anlıyorum canım her gittiğinde arayı daha fazla açmıyorsa sıkıntı olmuyor Allah göstermesin mikrosefali olsa 4 5 hafta oluyormuş ya da daha fazlası Allah vermesin düzelir yani bana toxoplazma testi falan yaptılar su aldır dedi doktor aldırmadım devlet üstüne almasın diye hemen git su aldır diyince ben hemen herşeyin kötüsünü düşündüm şimdi düzeldi de o bende kaldı korku ama netten araştırma net en kötü şeyi söylüyor ben artık bakmıyorum nete şimdi de boyu kısa gözüküyor kilosu da az minyon olur dedi sağlıklı olsunlar da inşallah