Aysenes canım 27 haftada nift testi yaptırsam da kötü çıksa bile o benim kabulüm ama bana hiç down sendromu demediler su aldırmadığım için bişey demiyorlar ense burun yapısı ayrıntılı da temiz çıktı bişey demediler kağıda imza attırdılar sadece kafası küçük genetik ya da efektif hastalık olabilir diye suç üstlerine kalmasın diye imza attırıyorlar burda da anne karnında toxoplazma geçirdim mi diye kan aldılar çok şükür onlar hep temiz çıktı. Canım seninde BEBEĞİN hayırlı olsun şimdi nasıl hızlı büyüyordu daha çok genelde küçük doğanlar daha hızlı büyür diyorlar 😍 inşallah benimde arayı açmaz böyle haftasını yakalamazsa bile arayı açmasın onun için çok dua ediyorum 🤲🤲