Ozlmrap ben ilk kızmda 7 sene önce 30 haftamdan fazlaydı gece uyurken ilk hissetmiştim çok korkup ağlamıştm bebeğime bişey oluyo diye çünkü sesinide duyuyodum o zaman haftası baya ilerideydi bilmediğim için doğum yakındı yani bunda erken hissedince şaşırdım ve unutmuşum 7 seneden sonra açıkcası ama iyi bişeymiş çok şükür