Ayb-izmir merhaba, doğum yapalı 2 ay oldu, 12 kg fazlam var, inanın hiçbir kıyafetşm olmuyor, en bol gelen eşofmanım bile bacaklarımdan yukarı çıkmıyor, ama umurumda mı,,, hayır… çünkü bebeğimle o kadar mutluyum ki onu emzirmek doyurmak önceliğim
kilo vereceğim zamanlar da gelecektir, şu an bebeğime odaklanma zamanı, dert etme sakın,,, sevgiler