Melis-Diana Hepinize çok teşekkür ederim ve şimdi moralim yerine geldi 🥰😘 tüm annişlere hayırlı ve sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🥰😍💝💞
Neslihankk Melis-Diana gayet normal kuzum ilerleyen haftalarda yeterince Alicaz zaten beslenmene dikkat et doktor bebeğin kilosunda sikinti olsa söylerdi bende 18.haftama girdim 1.700 gram almışım 2 kilo demeye gönlüm el vermiyo 🤭🤣
Melis-Diana Neslihankk çok güzel bence ama ben daha ultrasona girmedim ve Ağustos’un 17 sinde randevum var Genel kontrol ve cinsiyet birde Eylül sonunda var başka almıyorlar burda .
maras46 Melis-Diana canım bende 13+5 im en son 2 hafta önce tartıldım toplamda 1 kilo almıştım sadece
Zeyyno_ Melis-Diana 17+5 Bende daha henüz almadım ama bebek gelişimi önemli o kilo alıyor gelişiyor 🤗