Merhaba Sayın Anneler , Anne adayları 🤗
Bu otun kullanımı ile ilgili çeşitli söylemler var . Kimileri dogum esnasında suya koyuyor sonrasında içiyor , yok hayır içilmiyor sadece suda duruyor diyenler var , ve doğum öncesinde içenler de var . Tam olarak nasıl kullanılıyor acaba ? 🤔
Pek cok insanın işe yaradığı ile ilgili yazıları ilgimi çekti ve ben de aldım , umarım benim doğumumda da etkili olur .