Duygunida normal dogum olsaydi ben vip odayi tercih edecektim kendi odamda dogum yapmak icin ama bana dun sussuz vip odaya da 3000 dediler suslemeye 500 istiyorlar kapi susu cibindirik bide iceriye sunumlar icin susleme yeri yapmislar pullu ortuyle fln o cok gereksiz mesela kimse gelmeyeckki o masaya gerek yok kapiyida kardesime susletirim zaten organizasyon islerinde calismisti 😊 500 hastaneye vercgmi 400 kardesime verecgm 😂