Duygunida annee27 hadi ya sıkma canını geçecek inşallah dua ederim tabi Rabbim yardımcın olsun sağ salim kavuşmuşsun önemli olan o
Duygunida annee27 merhaba nasılsın bebiş iyidir insallah. Hastane ile ilgili deneyimlerin nasıldı vip odada mı kaldın
annee27 Duygunida evet ama sussuz vip odada kaldm kendimiz susledik cokta guzel oldu 😊 3 bin lira odedik.odaya meyve suyu cay vb. Seyler getirmislerdi ketil vardi