Rmysa23 kuzum kolik demek haftanın en az 4-5 günü aynı saatlerde başlayan ağlama nöbetleri .
benim fıstık mesela her gün istisnasız alarm kurmuş gibi akşam beşte ağlamaya başlayıp gece 11 e kadar susmuyordu. Kolikde zaten genelde akiam saatlerinde başlıyor bu şekilde ayırt edebilirsin.
ilk doğduğunda esas işin çok kolay 😂 ağlıyorsa ya açtır, ya altı kirlidir, ya gazı vardır, ya uykusunu alamamaıştır.
sonraki aylarda iş daha da çetinleşiyp 😁
koltuğun altına girer çıkarırsın, yemek yer fazlasını kusar kusmuğuyla oynar, mutfak dolabına girer evde bebe ararsın, mutfak taşından çürük meyveleri indirir yarım kilo çürük meyve yer , ohoo neler neler 😂😂 ya bu arada
- fasulyeninorguleri benim instagram hesabım varsa ekle oradan konusalım 🥰🥰🥰