Mrv0623 şekerli suyu, şekeri düşmesin diye veriyorlar, oda serum şeklinde olan dekstroz herhalde,, benım oğlum 4 kilo doğdu hemen emzir şekeri düşer sarılık olur dendi, ama tabisi sütğm az geldi memeyi tutamadı vs, sonra 30 CC mama, ayarladık, önce mememi verdim, sonra mama bu şekılde 2 gün geçirdik, gece uyandırdım 2 saatte bir emzirdim, eve çıkınca da sütüm geldi, mememide tutmaya başladı derken hiç sarılık olmadan atlattık çok şükür 🤗