Sezeryan olacağım. Önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden çevremden sezeryan olacağım diye saçma sapan yorumlar duymaya basladım..Anlamıyorum içinde can taşıyan hamile bi kadına neden böyle yapıyorlar. Zaten korkuyorum, herşeye ağlayasım geliyor neden sezeryan olursam dunyanın sonu olacak gibi davranıyorlar. Doğumdan sonra herkez zor olacak dikişlerin olacak çocucğunu kucağına zor alcan dikış yerin ağrıycak hep ikinci cocuğunuda mecbur sezeryan yapıcan bidaha kesecekler aynı yerden ve bunun gibi daha bissürü şey.lütfen yardımı olacak seylerden bahsedin bana. Süt gelmesi için neler yaptınız, gazınızı kolay çıkarmak için neler kullandınız, ilk tuvalete çıktığınızda zorlandınızmı yada zorlanmamak için neler yaptınız, hastahanede kaç gün kaldınız, mama kullandıysanız hangi formül mamayı kullandınız,