Zeynepahmett Hemen tekrar baktırmamakta iyi etmişsiniz. Şimdi de endişe duyuyorsunuz endişesiz olmuyor ama çok erken bir dönem biraz sabırlı olmak lazım. Ben adet tarihine göre 6 haftalıkken keseyi gördüm bebeği 8’de duydum. Beta değerim gayet yüksekti ve geç döllenme de değildi ama öyle göründü. En iyisi olumlu düşünmek ve beklemek. İnşallah hayırlısıyla gebesinizdir 🌼