Hanımlar günaydın.. İki gün önce beta hcg 2747 idi. Bugün kese için gittim doktor hem karından hem vajinal baktı göremedi. Beta istedi ama stres olmak istemediğim için birkaç gün daha beklemeyi tercih ettim. Şimdi merak ettiğim şu son adet tarihime göre 4+4 oluyorum bugün. Beta hcg düşmediyse 5 bin civarında olmalı. E haftaya göre mi kese görünür yoksa beta hcg ye göre mi? Endişe etmeli miyim? Erken mi