nida50 Dilan-acr Rabbim hayırlısıyla sizlere bağışlasın. Aklıma geldikçe dua edeceğim. İçinizi ferah tutun.
nida50 Balance Üzülmeyin, içinizi ferah tutmaya çalışın. Anneler güçlü olur, Rabbim korktuklarınızdan emin kılsın. Umut ettiklerinizi hayırlısıyla nasip etsin. Güle oynaya sağlıcakla çıkarsınız o hastaneden inşaAllah. Dua edeceğim size de.
Dilan-acr Amin hepinize teşekkür ediyorum 😔🙏🏽 Süt sagıyoruz kuzuma götürmek için çok az sütüm var neler tüketmeliyim ne yersem sütüm çoğalır hadi bana yardımcı olun güzel annelerim ❤️🙏🏽
SeManuR06 Dilan-acr bol bol tatli ye ve goguslerine sicak su yap. Sicak su damarlarini aciyor. Ben oyle yapmistim
Boncuk18 Dilan-acr bende seninle aynı durumdayım canım 2 saatte bir sütümü sagıyorum sıcak duş alıyorum humana çay içiyorum hoşaf içiyorum dereotu yiyorum bide sütünü sagarken hep besmele ile sag bebegime şifa olsun diye hep ya şafi okuyorum ben sende yap
Dilan-acr Balance allahım sizin de kucağınızı boş bırakmasın hiçbir annenin bizim oğlan biraz fazla kilolu doğru o da araştırılıyor 32 haftalığız 3150 doğdu
Ayseirem-61 Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah tez vakitte sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Nur1126 Dilan-acr rabbim yardımcınız olsun çok güçlü oluyorlar sen moralini bozma bebeğin için güçlü olmak zorundasın sütün geldimi?
Dilan-acr Nur1126 var ama azar azar geliyor pompa ile sagıyoruz çoğalsın diye hastanedeyiz halen 3 saatte bir
SeManuR06 Dilan-acr cok gecmis olsun canim. Bende 26 haftalik dogum yapmistim. Cigerleri benmde bebegimin gelismemisti. Igne vurulmustum. Insallah bebeginle sag saglim cikarsin evine
Nur1126 Dilan-acr humana çayı ve duştan sonra artığını duydum bol su ve güzel uyku artırıyor şuan yapabildiğin tek şey güçlü olmak ve sütün gelmesi için moralini bozmamak küvezde kalsın sağlıklı olsunda inşallah yakında kucağına alıp evinize gideceksiniz
DerinAy Dilan-acr ne küçük bebekler ne erken haftalar yaşıyor🙏🏻 Azıcık bekleticek seni ama sağlıkla sapasağlam kucağına konacak inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Dilan-acr Merhaba arkadaşlar şükürler olsun çabuk toparlandı kuzucugum anne bebek uyum odasında kalıyoruz pazartesi taburcuyuz inşallah 🙏🏽Süt konusunda allahtan problemimiz yok beni emiyor kuşum dualarınız için teşekkür ederim allahım kimseyi evlat acısıyla sınamasın 🙏🏽