Degisken Zuzuum Evet .suda yaptıran da var ssvd ama 8000 fiyatı. Bende normal olsun da suda olmasada olur dedim. Volkan dede 8 istiyor benimki ali öner
Degisken Zuzuum duyan şaşırıyor zaten ne gerek var gözüyle bakıyor.benim hiçbirşey yok en sadesi bu fiyat . Fotoğrafımızı kendimiz çekip süslersek kendimiz oda süslüycez.
Sibelsncar Mihribannnn doğumdan sonra ağrı kesici iğne sinek popisimi isirmis gibi gelmişti sen düşün iğneden korkan ben yani Allah dağına göre kar veriyor 😃🤭
Sibelsncar Asdfg123 ben doğum için şu rahatlatıcı olur kolay olur diye düşünüyorum ama Bursa’da bunu hangi hastane yapıyor ve ücret vs nasıl oluyor acaba 😄
Asdfg123 Sibelsncar valla bursayı bilmiyorum ama gerçekten suda doğum rahatlatıcı diyorlar ve herşey doğal oluyormuş kesik vs atmıyorlar acele etmiyorlar akışına bırakıyorlar herşeyi çok ıkınma zorlanma vs yok
Zuzuum Degisken incik bıncuktan kastım havuz ücreti doula şart falan filan savd düşündüğünü çevrenle çok paylaşma canım herkes bilmeden konuşuyo
Swyhan46 Asdfg123 bende o hastaneye gidiyorum Soner beye normal Doğum 7 bin dedi tabi biraz da indirim yaparız dedi size niye 8 buçuk fiyat verdiler ki
Asdfg123 Swyhan46 istanbul tema hastanesine mi gidiyorsun ? Ben orada serpil kırıma gidiyorum normal doğum 8 bin civarı suda doğum ise 9 buçuk bin tl dediler 😔
Swyhan46 Asdfg123 evet oraya gidiyorum Soner beye suda Doğum düşünmüyorum fiyat sormadım normal Doğum fiyatıda 7 bin dedi ben çok dedim size indirim yaparız falan dedi 5 buçuk falan yaparız dedi orda Doğumu yapacam inş
Asdfg123 Swyhan46 bende fiyat konusunu bi konuşayım o zaman soner beyi bilmiyorum ya ben serpil hanımı uzun zamandır takip ediyorum o yüzden ona gidiyorum. Bide benim eşim erkek doktor istemedi. Özelden konuşabilir miyiz senin için de uygunsa