Degisken bence devlette olma ben şahsen çok tavsiye etmiyorum. İmkanları gerçekten iyi evet hani birçok özel hastaneyi sollar geçer devlet güvenceli oluyor ama benim korkum çok fazla olduğu için ve hayatımda 1 kere devlet hastanesine gittim havale geçiriyordum ambulansla geldiler aldılar buz gibi suya sokup o şokla iğne yaptılar daha küçüktüm ve fobim oluştu. O gün bugündür devlete adım atmıyorum. Özel de daha iyi ilgileniyorlar. Ben bide ilgi hastasıyım. Özel doktorum olsun benimle yakından ilgilensin baştan sona hep öyle isterim yani. O yüzden sonuna kadar özel hastaneye devam