Bende 1 ay önce spinal sezeryan oldum çok memnundum..iğneyi yaptıkar uyuştum 40dk sürmedi ameliyat hatta bebek doğduktan sonra dikim aşamasında ameliyathanede uyumuşum yorgunluktan 😁 uyandığımda doktor falan gitmişti beni çıkarmaya hazırlıyorlardı 😂 sonrasında 2-3 saat sonra ayağa kalktım biraz boyun ve baş ağrım oldu bol kahve ve su içtim boynum içinde sıcak su torbası verdiler öylece geçti gitti🤗 hiç korkulcak bişey yok ☺☺ Sağlıkla al kucağına inşallah