Duygucoban canım ben 2.5 ay önce spinal sezeryan ile kızıma kavuştum korku stres v.s birşey yoktu sadece heyecan vardı 💕 Ben çok rahattım sıkıntısız geçti çok şükür iğneyi yaparken hissetmedim acımadı bile hemen uyuşmaya başlıyor zaten ayaklardan sontayı da uyuştuktan sonra taktılar ameliyathanede hissetmiyorsun zaten acı felan birşey sadece ameliyat esnasında dokunmalari hissettim bu arada seni konusturiyorlar hemşireler felan rahatlatiyorlar 😊aradan belki 5 dakika geçti geçmedi kızımın ağlama sesini duydum 🕊 ameliyat olduğum gece yürümeye başladım bol bol ağrıları bastirmak için oluyor ağrılar tabi ki yürürken de ama ertesi sabaha benim hafiflemişti biraz bel ağrım oldu ilk 2 gün kalkarken otururken 1 gece kaldım hastanede ertesi sabah taburcu oldum hemen de kendimi toparladım spinal sezeryanin bir 'yi yönü hemen toparlanmak galiba yani bende öyle oldu ama kişiden kişiye değişiyor ❤💕(baş ağrısı felan da yaşamadım ) biraz uzun oldu ama anlatmaya çalıştım canım yaşadıklarımı 🙏