Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim evet şükrediyorum her halime isyan etmiyrm sadece doktorların bu kadar çelişkili vurdumduymaz olmaları çok yıpratıyor insani.ankaradayim malesef zübeyde hanim gata lokman hekim lina .. Özel muayene derken artık bir sebep göstersinler istedim sadece ama demek ki sebep yok kayıplarıma her şeyin hayrlisi her zaman dualarımdasınız tanımadan sevdim hepinizi Allah sizden razi olsun