Gupssse Sakın pes etme. 4 yıllık evliyim. 2 kaybım var. Onlarca doktor, rahim filmi kürtaj, ilaç denemelerim var. Ama Hamd olsun ki şuan kızımı bekliyorum. Ve hep sizlere dua ediyorum kendim de çok çektiğim için hissettiklerini iyi biliyorum. Rabbim tez vakitte sana ve isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın. Evlat acısı yaşatmasın. Güzel haberler alacağına canı gönülden inanıyorum asla ama asla pes etme ve İnan bana stres yapma sürekli bebeği düşünme. Yeter artık diyip kendimi saldığım ay hamile kaldım. Ki Onlarca çatlatma iğnesi ile hamile kalamayan ben… Canım benim. Rabbim yüzünü güldürsün güzel haberlerle yeniden burada paylaşım yaparsın inşaAllah, Allah’a emanet ol💜