Kuzum bana da oldu bu. Ben de 15 haftalık oldum. Ama kendi kendime düşündüm. Rabbim bana anne olmayı nasip etmiş. İçimde büyüyen bir can parçam var. Ben mutlu olmalıyım ki bebeğim benden güç alsın beni iyi hissetsin. Bu tamamen hormonlar ile alakalı ama bunu inan bana istesen yenebilirsin. Bazen çok sinirli oluyorum bazen ağlıyorum ama genelde canım ne isterse onu yapıp keyfime bakıyorum. Çünkü en güzel zamanlarımız bunlar. Kızımla keyfini çıkarıyorum. Hayat boş vermek için sana zaman tanımıyor bazen. O yüzden bence silkelen ve bu güzel zamanlarının kıymetini bil.