Alfabeta Kızlar 10 haftalık hamileyim. Ama o kadar mutsuzum ki sabah sırf ilaç içicem diye kahvaltı yapmak için kalkıyorum yataktan tekrar geri yatıyorum akşam eşim gelene kadar cok mutsuzum hiçbişey yapmak istemiyorum. Ütülerim var 10 gündür duruyolar elim gitmiyo canım istemiyor :( evi zor belaa haftada bir silip süpürüyorum. Annem arada yemek getirirse yemek yiyorum yoksa ben yapamıyorum üşeniyorum canım istemiyor ekmek arasıyla geçiştiriyorum. Ya bu durum gecicimidir var mı benim gibi olan. Allahım namazlarımı bile yarım yamalak kılıyorum. Nolcak bu halim. Çevremde hiç arkadaşım yok. Dışarı cıkıp sosyalleşme 0 evde yatmakla geçiyor günlerim. Aşırı mutsuzum:(
irva Alfabeta Bende ilk zamanlar öyleydim hiçbir şey yapmadım yapamadım.Sürekli yattım ama belli bir zaman sonra geçti.
Mhtpctn Alfabeta ben öyleydım canım senın gibi hıc bısey yapmıyodum sureklı yatıyodum ne telefona ne tv hıc bıseye bakmıyodm yemek bıle yemıyodum ben sureklı kusuyodum kı hala kusuyorum🤷♀️ Namazlarımı aksatmayı bırak hıc kılamamıstım 3 ay oyle gectı dıyebılırım. Pskologa bıle gıttım sımdı 19 haftaya gırdım sukur eskısıne gore ısımı gucumu yapıyorm namazımı kılıptum bazen gene mutsuzluk gelıyor bugun mesela mutsuzum ama sukur halımıze gecıcek canım allahımın ıznıylee hormonlardan ve korona yuzunden evde kalmamız bızı bu hale soktu 🙈 bebeklerımız dogunca ınsallah cok ıyı olucaz
Aysenes Alfabeta ilk haftalar yaşayan ölu gibiydim kusmaktan helak olmuştum hic gecmiyecek sandim ama gecici canim 2. Trimester bi enerji geliyor 😁 ben suan 3. Trimester’dayim hala ful enerji 😌
spaceship Bulantı, halsizlik ve yorgunluk üçlüsü beni de mahvetti. Böyle yazınca herhangi bir hastalığın basit belirtisi gibi geliyor insana sanki ama insan yaşayınca anlıyormuş. Her gün aynı, azalmasını bekliyorum dört gözle…
Alfabeta Aysenes inşallah ya :( bende hiç kusma olmadı çok yoğun bi mide bulantım yok ama canım hiçbişey istemiyorum. İnşallah dediğin gibi olurr inşallahh 🤲🏼
sevilay_isikacar Aysenes bende 3.tremesterdeyim cok sukur hala daha bazen çok zorlaniyorum ama 26.hafta olunca sürekli yemek yemek istiyo canım bebiş ac kalmasin diye yiyorum😂
demioz 27 haftalığım ve 12.haftadan beri aynı anlattığın gibi hissediyorum hatta bazen öyle oluyor ki ağlama krizlerine giriyorum durduk yerde ama kendimi bırakırsam daha kötü olacağını biliyorum o yüzden zorluyorum kendimi en azından ev işleri pasta börek bişeyler yapıyorum sonra evde üç günden fazla durmamaya gayret ediyorum ya annem ya ablama gidiyorum eşim çok yoğun çalışıyor o yüzden bişey istemiyorum ondan. kendini salma çok zor biliyorum ama gayret et inan bişeyler yaptığını gördükçe motive olacaksın
Alfabeta demioz benim eşimde çok yoğun çalışıyor. Annemde çalışıyor. Haftada bi gün kayınvalideme anneme gidyorum en fazla. İkinci trimesterde gelen enerji size gelmedi mi normalde 12 14. Haftada düzeliyorsun diyolar
irva Alfabeta Canım o gerçekten bünyeden bünyeye değişiyor sanırım.Benim 13.haftadan sonra düzene girmişti o halim.
demioz Alfabeta valla canım bana gelmedi her bünye farklı yaşıyor gebeliği. düzelmesini beklemek yerine hareket etsen daha iyi olur senin için
Mhtpctn Alfabeta evet cnm cok zor anlıyorum ben delı gıbı hamıle kalmak ıstıyodum . Hamıle kaldım hamıle kaldıgıma pısman olmus gıbı oldum o zaman da allahım gucune gıtmesın ama cok zor hamılelık gerçekten hamılelıgı güzel gecenlere hayranım ınsallah bebekler dogduktan sonra zorlanmayız
Alfabeta Mhtpctn bende cok istiyodum çok şükür mutluyum tabiki ama hormonlardna dolayı böyle hissetmek mahvediyo insanı. Birde sigara içiyodum direkt bıraktım öğrenince sigarasızlıkts beni kötü yapıyo gün içinde yapcak bişey bulamıyorum sanki alışamadım bi türlü
Mhtpctn Alfabeta aynen bende sıgara ıcıyodum bende bıraktım onun boslugu cok var ne kahve keyfi ne baska hısey kaldı sureklı kusmalar halsızlık mutsuzluk ama gecıcek allahın ıznıylee 🤲