musti28 Pnryksl06 hayırlısı olsun canım 🙏🏻 Ben rahat ediyorum içinde zaten yatarken çıkarıyorum sabah giyiyorum artık gerek bile kalmadı sabah giymicem inşallah ☺️12 gün giydim yeter 😊
Pnryksl06 musti28 Sağol canım 😊 Bende doğumdan sonra bakıyım da kiloma göre alayım o zaman ne olur ne olmaz bu attığınız güzelmiş aklımda bulunsun bu da 😊
musti28 Pnryksl06 😂 bence yaşadığın şehirde vardır illaki böyle zıbınlı korse satan yerler Doğuma yakın bi git eline al bak sündür 😂 ben öyle yapmıştım eşim seni içine zorla sokacağım galiba bu ne bir karış eni dedi😂ama içindeyim
Safie musti28 teşekkür ederim ben de karın yeni boşaltıyor için takılmıyor sanıyordum normal doğumda falan da
El_Ebruli Ya kızlar bu korselerin türlü türlü markası çeşidi var benim aklım karıştı 🤣 korseyi neyine bakarak neye göre almalıyız
musti28 El_Ebruli kumaşı önemli canım mesela terletip alerji yapabiliyor ve çok fena kaşınıyor sıkı olması önemli ince bi kumaş ve sıkı bakınca olmazmış gibi geliyor ama ben 80 kiloyla bir karış korsenin içine giriyorum 😂