Safie doktorum takabilirsin dedi cnm hatta sezeryan da doktorlar dikiş yerinin katlanmaması terlemenesi gerektiğini söylerler benim doktorum göbeğimi yukarı doğru yazmayla bağlamamı söyledi bende bu korseyi gösterince bunu giy dedi alt taraftan kilot gibi giyip yukarı çekince göbek yukarı doğru topluyor dikiş yerine de temiz bir mendil koyuyorum baya rahat