Atlass 67380ipek evet ayrıntılı utrosana felan hep girdik 40 veya 45 dk görüyosun doktor her yerini güzelce ölcüp sana söylüyor saglıklı bi şekilde gelsin bütün bebeşler
pembeblog 20 haftadayım göbek deliğinin altında hissediyorum bazen üstünde hissediyorum dışardan belli oluyor hareketleri
SnFk Melek0109 normal kuzucum. Yeni girdim 20. Haftaya. Karnımın altında hissediyorum hala oynaşmalarını.
Damladmrpnc Melek0109 bende 19.haftamda hissetmeye başlamıştım bu benim ikinci gebeliğim 5 yaşında oğlum var bunda da 21+3 olduk çok şükür ilk gebeliğimde 24.haftamda hissetmeye başlamıştım ikinci gebelikler daha erken hissediliyor senin bence zamanın var daha
JaneAusten Melek0109 Ben de 19 haftalık hamileyim aynı şekilde hissediyorum. İlk hareketler alt tarafta hissediliyormuş sonrasında bebek de büyüdükçe yukarı çıkıyormuş.
Atlass 67380ipek yoksa gönderirim resmini birdaki dahta kontrlmüz var cok merak ediyorum hala ilk günki gibi heycanlı heycanlı gidiyorum ☺️
Gulsum_coskun Melek0109 bende 19 haftada hissetmeye başladım canım dıştan görüyorum tekme atışlarını tek bi yerde durmuyor bazen altta tekme atıyor bazen göbek deliğimin alt taraflarinda ben genellikle sırt üstü düz yattigim zaman hissedip görüyorum 🥰
Melek0109 Benım ıkıncı gebelıgım erken hissetmeye basladım zaten ıc karnım da yok onun ıcın erkenden cıktı karnım alta hissetmem normal oldgunda sevındım buarada erkek bebek annesiyim hepimizin bebıslerı saglıkla glsın ıns. 🙏🙏🧿