Melek0109 Mrb kızlar 19 haftalık hamileyim ve bbk tkmelerını karnımın altında hissediyorum sizinde oke mı acaba
Atlass Melek0109 canım onlar kasılmadır tabi bazı hamileliklerede anne adaylarıdan erken hiseden oluyodur ama daha cok kucuk ben 25 nci haftamda hisetmiştim
BusraGltkn Melek0109 canım bende 19. Haftadayım ilk gebeligim ve oglumu çok net hissediyorum bence hissettigin bebegindir 🧿
betul2009_ Melek0109 ben de 20 haftalık hamileyim 17. Haftadan beri kıpırdanma hissediyorum şu anda karnımı acitigimda dışarıdan tekmeleri belli oluyor kalkıyor hafif vurduğu yerler ama herkes farklı zamanda hissediyormus.
SnFk Melek0109 normal kuzucum. Yeni girdim 20. Haftaya. Karnımın altında hissediyorum hala oynaşmalarını.
67380ipek Atlass çok saol canm moral oldun bana ❤️ben de çok ama çok endişeleniyorum 25 haftada direk tek me mi hissettin pki nasl olyr ilk gebeliğim inşallah pek bilmyrm 🙄
Atlass 67380ipek benimde ilk hamileliğim evet tekmeyle beraber elimin altından kaydıgını hisetmiştim genelikle yan yat onu seviyolar ☺️ Birde kesin konuş hemen elinin altına geliyo cok değişik çok güzel bi duygu Rabim her isteyen anne adaylarına tatırsın 🥰
67380ipek Atlass kız inşallah hissetmeden mi konuşmaya başlıyayım hissedincemi😊 sen kaç haftalık sn şimdi
67380ipek Atlass maşallah canm❤️ bende senn haftalarında gelirim inşallah sen hissedincemi konuşmaya başaladn bebişle🍬
Atlass 67380ipek evet şuan bile konuş elini karnına koy hemen top gibi elinin altına toplanıyo ama babaya bu tepkiyi vermiyor harekterini kesiyor sadce dinliyor eşimde kıskanıyo 😂 aramızdaki bağ farklı 😂☺️
Gul32 19 haftadayim, 17 haftadan beri çok net bir şekilde altta hissediyorum. Doktora sordum, altta hissetmek normalmiş, daha henuz yukari cikmamis bebisler
Atlass 67380ipek hayır tam tersi kız erkeğe bakarak hareketli bizim oralarda erkek cocuk agır olur derler ki gercekten öyle
67380ipek Atlass bebekten bebeğe değişiyor herhalde bizim orada kız geç oynar mış🤭bilemedim ki iyi olsn da varsın geç hissedeyim salı günü detaylım var inşallah güzel çıkar siz yapmşmydnz
Atlass 67380ipek evet ayrıntılı utrosana felan hep girdik 40 veya 45 dk görüyosun doktor her yerini güzelce ölcüp sana söylüyor saglıklı bi şekilde gelsin bütün bebeşler