Deletedmom317 kordonun uzun süre kesilmeden beklemesi iyi değil diye biliyorum. En azından dikişler halledilene kadar 10 dk falan kalabilir. Çıkarıp hemen bize verseler çocuk muayeneyi ne zaman olacak. Benim yaşadığım kadarıyla konuşayım. Yıkamadılar.ilk nefes alışını vs doktor kontrol etti. Havluya sarıp getirdiler. 3.4 dk kadar kaldı. Kalan kontrolleri yapmak için almamız gerekiyor deyip aldılar. 2 saat benim kucağımda kalsa muayenesi gecikecek. Allah korusun ya bir problem olur da geç kalınmış olursa. Sezeryan oluyorsun hadi dikişler bitti yarım saat içinde bitiyor zaten o iş. 1,5 saat senin çocuğunu bırakmanı mı beklesinler seni odaya götürmek için 🙃Evet çıplak 5.10 dk kalabilir ama 2 saat ne bileyim Çok da önemsemiyorum bu abartılmış durumları. Bazılarına kalsa o kordon hiç kesilmeyecek kendisinin düşmesi beklenecek 🤔 hayvanlar bile içgüdüsel olarak ilk kordonu kesip atıyor. Süt üretimi için de iki dogumumda da hemen sütüm geldi. Hatta özellikle 2. Doğumumda bebeğim hemen kavrayıp emmeye başladı. Normalde tutamama emme refleksi olmama gibi durumlar olur ilk emzirmede. Çocuk ilkte sanki 5 aydır emiyor gibiydi.