Smyra-06 benim de 36.haftada, aylardır bir kere aynı doktora denk gelmedim hep asistanları yada başka doktor denk geliyordu hepsi de ayrı suratsız soru sormaya korkarsın son iki muayenedir necati beyegidiyorum Allah razı olsun çok kibar ve ilgili.bebeğin gelişimi önde ne zaman olacak blmiyorum ama normal doğumdan çok korkuyorum sancıların üstüne bide kötü muamele olursa diye :( Allah hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin çocuğumuza kavuştursun