Smyra-06 Merhaba arkadaşlar Ankara şehir hastanesinde doğum yapan tecrübeli anneler varmı acaba odalar personel vs nasıldı ?
Sirinimm Kızlar ben baya denk geldim şehir hastanesinde ki doğum hikayelerine genellikle memnunlardı ama tek dilkatimi çeken nerdeyse tüm yazanların dikişi fazlaydı benim kuzenimde ora yaptı onunda 30 dikişi vardı ama genel olarak memnunlardı dediğim gibi
Bktbll Sirinimm 30 dikişmi normal doğumdamı nasıl kuzeniniz düzellebildimi canım neden 30 dikiş çok fazla değil mi acaba 😒
mfies Sirinimm Allah aşkına doktorun bile alet takmadan göremediği dikişi kim sayabiliyor. Bu 20 dikişim var, 30 dikişim var sözleri bana hiç inandırıcı gelmiyor. Kim mahrem yerini açıp dikiş saydırır. Sadece doğum yapacakları korkutmak için söylenmiş gibi geliyor.
Smyra-06 AATozarr ya odalar falan nasıl hemşireler vs refekatci alınıyor mu ilk gebeliğim bin tane soru var kafam da 😊
Damla_K AATozarr catı muayenesi sürekli mi harekete izin var mı sürekli yatmak zorunda mısın yanına refakatcı alınıyor mu duşa vs izin var mı :) doguma girerken neler istiyolsr bebek bezi hasta bezi flan. Virüs döneminde mi yaptınız tabi son durumlarda nasıl oldugu önemli :) cok sordummm kusura bakmayın Allah sağlıkla analı babalı büyütsün insallah bebisinizi 🌼
AATozarr Gizem0650 Kontrole gittiğim gün doğum yaptım bebeğimde taşikardi görüldü benim ikinci olduğu için buda mecbur sezeryan oldu doğum katındaki doktorlar hemşireler çok tatlı odaları temiz sancı odaları tek kişilik içerisinde duşa kadar var
AATozarr Smyra-06 Sezeryana refakatçi alınıyor bayan olmak şartıyla normal doğumda maalesef alınmıyor, odalar en fazla 2 kişilik içerisinde banyosuna kadar mevcut , hemşireler de valla bana denk gelenler gayet iyiydi😂
Smyra-06 AATozarr ay inşallah bana da iyi denk gelir hemşire refakatçi için yaş önemli kayinvaldem gelmek istiyor benim yanımda