BetulBora Kızlar 39+4 oldum ne sancım var ne suyum ne nişanım ilk gebeliğim benim gibi olup bekleyen var mı?
BetulBora Elifcoskun78 bende o da yok Pazartesi gidicem doktoruma ne olucak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bunaldım iyice sabırsızlanıyorum
Elifcoskun78 BetulBora bende pazartesi gidicem o gunde bişey olmazsa 20 sine kadar bekleriz dedi doktor 🙄
Beyza26 BetulBora ikinci gebeliğim 20 ay var aralarında ilki de 41 hafta sonu geldi sezeryan oldum şimdi ssvd denicem bekliyoruz 41 sonuna kadar bakalım hayırlısı 😊
Eda06 BetulBora 41. Haftaya kadar yani haftaya Perşembeye kadar beklicez inşallah kendi sancımızla doğururuz
BetulBora Elifcoskun78 ayy ben çok sabırsızlanıyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bu hafta doktorum yoktu diğer doktor Pazartesi sabah aç karnına kendi doktoruna gel dedi nst de sancı yoktu bakalım Pazartesi kendi doktorum ne dicek
BetulBora Eda06 demekki genel olarak 41 haftaya kadar bekleme taraftarı oluyolar bebekte sıkıntı yoksa
inciiim Eda06 canım bende 40 haftaya gireceğim yarın ama korkum bebeğin kakasını yapıp yemesi doktor bu konu halkında birşey söyledi mi ?
Elifcoskun78 BetulBora ay biran önce sağlıkla kucağımıza alalım inşallah cok ağırlaştım artık oturduğum yerden desteksiz kalkamıyorum sıcaklarda cabası 🤪
Pelbtgn BetulBora bizde 39+4 teyiz daha kanala bile inmedi bebek pazartesi sezeryan olucam muhtemelen 😖
BetulBora Pelbtgn bende aynı durumdayım daha çok aşağı inmemiş demişti 10 gün önce şimdi ne durumda bilmiyorum
BetulBora Elifcoskun78 kesinlikle bel bacak ağrısı yorgunluk sıcaklar bi mutfak toplamak 1 günümü alıyo 😂