sutlaacc canım bende Nisan ayında düşük yaptım 18 haftalık iken eş gelmeyince kürtaj oldum daha gebelik düşünmüyorum ağustos da Allah kısmet eder ise ama bende bütün tahlilleri yapmıştım amniyosentez, sonra genetik test, kromozom bozukluğu var mı diye pıhtılaşma testi sonra bir virüs testi var ıgg ve ıgm bunları bile yaptım gebelik esansında mı kapmışım yokse önce mi çünkü gebelik esnasında kapar isen bebeğe ciddi zarar veriyormuş gebeliğim sonlanacağı için doktorum tüm tahlileri bu bebek üzerinde yapın dedi en azından bir sonraki gebelikte ne bekliyor bizi onu öğrenin dedi bebeği otopsiye de yolladık zaten çok küçüktü 160 gram bebeğin genetiği ve benim genetik temiz geldi bir sorun çıkmadı çok şükür otopsi raporu da 1 yıl sonra çıkıyormuş zaten size de inşallah tekrar sağlıklı şekilde naisp olur bana da isteyen herkese rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏 ama keşke sizde gerekli testleri yapsaydınız bak ben özel hastaneye gidiyordum başkente doktoruma araştırma hastanesine randevu aldım dedim doktorum beni oraya dierk yönlendirdi orda yaptır dedi o zaman boşuna o kadar para verme dedi ama benim gebeliğim yüksek riskli olarak geçiyordu onun etkisi de olabilir çünkü bebeğe p.tesi tanı konuldu çarşamba araştırma hastanesinde muayene oldum aynı an direk yatış yaptılar