132025 2 adet korunup 3. Ayda ilk denemede kalmıştım… Ama maalesef o da hüsranla sonuçlandı, yine kurtaj olmak zorunda kaldım, sagliksiz gebelikmiş… Bu sefer 3 ay korunup deneyeceğim bakalım ne zaman olacak….takviye mi kullansaniz acaba vitamin gibi doktorunuz verdi mi