Zehradmrlsym AselAfra pazar günü doğurdum Tuğba hanım yoktu nöbetçi burcu aydın boyama vardı ondanda memnun kaldım 😂
AselAfra Zehradmrlsym yaa hayırlısı olsun ücret olarak tugba hanımınkini mi ödediniz yoksa burcu hanımınmı
Zehradmrlsym AselAfra ayrıca hastane olarak ta çok memnun kaldım ebesinden hemşiresinden gerçekten çok ilgiliydiler
AselAfra Zehradmrlsym ilk doğumumda orda olmuştu bende cok memnun kalmıştım sevindim hala aynı kalmasına 😊
Meltem3421 Zehradmrlsym öyle saçmalıkmı olurmuş ya bu hastane için bu bilgi hiç hoşuma gitmedi açıkcası son 1 buçuk ayım var değiştrsem mi hastaneyi diye düşünmüyor değilim şuan
Zehradmrlsym AselAfra sancı odasında eşim ennem ve kayınvalidem vardı hiç bir şekilde problem etmediler. Saat 8 e kadar ziyaretçi aldılar ama 8 den sonra ziyaretçi kabul etmiyorlar
AselAfra Zehradmrlsym oh iyi bari 😊 cok tesekkür ederim bilgiler için bebegini sağlıkla güzel günlerde büyüt inşallah
Edsn Normal doğum 1450 lira diyorsunuz ya mesela epidural bu fiyata dahil mi,dahil değilse epidural için ne kadar istiyorlar ?
Edsn Zehradmrlsym aaaa bilmiyordum ve üzüldüm şu an ya sebebini biliyor musunuz peki neden yok,çok saçma ☹️
Zehradmrlsym Edsn sebebini bilmiyorum ama olsaydida almazdim o kadarda korkulacak kadar birşey yoktu. 😂😂