Tabiki elif basol okadar memnunumki bu 3. Doğum ve 3. Baska doktor ama elif hanim yani baska oneremiyorum üstüne tanimam.Gecen gece rahatsizlandim ve nobetci olarak burcu vardi ve bana bakmadi baska bisey demiyorum. Tercih sizin tugba hanimda cok iyi zeynep eminede.Ama elif hanima gidebilirsin bebeğini uzun uzun görmek istersen sana butun ihtimalleri sayiyo.Telwfonla bile geri donus sagliyo bi problem oldugunda