Esraabozkurtt canim acele etme inanki hic ummadin bir anda geliyor ben normalde 27 haziranda dogurmam lazimdi ama gelmedi bebiş bekledim bekledim yokkkk.. en son ümidimi kestim 6 tammuzda sabah 6 da hastaneye kontrole giderken bi anda yolda sancim tuttu 2 cm.acilmam varmis.. eve geldim geri gece 12 de hastaneye gittim 7 temuzda kizimi kucagima aldim. 41+3 de dogurdum kizimi.. hic ummadiniz anda geliyor emin olur bebisler ne zaman isterse o zaman geliyor sabırlı olalim😁🥰